December 06 2018

WIDEOKONFERENCJA DLA KLIENTÓW ALTUS TFI - 13.12.2018 (CZWARTEK) O GODZ. 18:00

Wideokonferencja dla Klientów Altus TFI - 13.12.2018  (czwartek) o godz. 18:00

 

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Altus TFI organizuje kolejną wideokonferencję, podczas której będzie możliwość zadawania pytań bezpośrednio Prezesowi Altus TFI – Krzysztofowi Mazurkowi. W wydarzeniu tym będą Państwo mogli uczestniczyć anonimowo. W webinarium będzie można wziąć udział w poniżej wskazanym terminie.

 

Data i godzina: 13.12.2018  (czwartek) o godz. 18:00 start wideokonferencji

 

Będzie to świetna okazja aby „na żywo” zadać pytania dotyczące konkretnych funduszy, strategii ASZ, sytuacji rynkowej, jak również zmian statutowych czy powodów zastosowania mechanizmu proporcjonalnej redukcji podczas ostatnich wykupów FIZ itp. Naturalne jest to, że część zadawanych pytań z pewnością będzie dotyczyć tych samych zagadnień, dlatego z uwagi na znaczną liczbę uczestników postaramy się połączyć pytania w tzw. grupy tematyczne.

Bardzo zależy nam na zapewnieniu bezpośredniego kontaktu naszych Klientów z Altus TFI i udostępnieniu Państwu możliwości zadania pytań bezpośrednio Prezesowi.

Poniżej załączamy niezbędne szczegóły techniczne tego wydarzenia:

 

Link dla uczestników: Wideokonferencja dla Klientów – Altus TFI

 

 

Nie ma konieczności podawania hasła przez Użytkownika korzystającego z powyższego linka.

W przypadku gdyby hasło było wymagane (awaryjne sytuacje czy dołączanie z linka wygenerowanego podczas konferencji) hasło to Fundusze2018.

 

Link umożliwia dołączenie do wideokonferencji od godziny 18.00 po dołączeniu tzw. hosta spotkania.

 

Instrukcja postępowania dla Klienta/Użytkownika:

  1. Kliknąć w link z Komunikatu/ Wiadomości – nastąpi przeniesienie na stronę wydarzenia. Jeżeli wydarzenie będzie już aktywne, Klient będzie miał możliwość zalogowania się. W innym przypadku pola będą „wyszarzone” i bez możliwości edycji, wtedy należy odświeżyć stronę za jakiś czas,
  2. Wpisać dane użytkownika – mogą być nieprawdziwe (zarówno imię i nazwisko oraz sam adres mailowy), system nie sprawdza ich w żaden sposób, dane te są jednak niezbędne do połączenia, więc nie można np. pominąć wprowadzenia adresu mailowego. Nawet gdy podamy prawdziwy adres mailowy, podczas samego połączenia nie będzie on nigdzie prezentowany,
  3. A. Kliknąć join now (wymagane jest posiadanie lub instalacja pluginu- tzw. wtyczki webex w przeglądarce (dzieje się to automatycznie) – jest to opcja zalecana. Informacja pojawi się pod paskiem do wprowadzania danych do wyszukiwarki czy adresu strony),

B. Kliknąć join by browser (połączenie zostanie otwarte w przeglądarce),

  1. Po otwarciu aplikacji webex należy w obu przypadkach kliknąć na ikonę słuchawki (na dole skrajna lewa ikona) i wybrać opcję „Call using this computer” – pozwoli to odbierać przychodzące audio, a tym samym słuchać odpowiedzi na zadawane pytania (może być niekiedy konieczne wybranie głośników – robimy to klikając change settings i wybierając aktywne głośniki dla danego komputera),
  2. Możliwość zadawania pytań prowadzącemu po kliknięciu ikonki czatu (ikonka z dymkiem – pytania trafiają tylko do prowadzącego),
  3. Nie ma możliwości zadawania pytań innym uczestnikom niż Prowadzącemu,
  4. Nie ma możliwości ani ryzyka, że kamera pokaże obraz uczestnika (inny niż prowadzącego) ani aby inni uczestnicy i Prowadzący usłyszeli siebie nawzajem – zarówno opcja wizji jak i fonii będzie domyślanie zablokowana aby zapewnić maximum bezpieczeństwa i anonimowości Klientów- uczestnicy będą mogli oglądać wideokonferencję i słyszeć audio jedynie prowadzącego,
  5. Jedyna formą zadawania pytań będzie napisanie pytania bezpośrednio w formie czatu do Prowadzącego,
  6. Z racji dużej liczby potencjalnych uczestników, część pytań, która  będzie podobnie sformułowana będzie łączona w tzw. grupy tematyczne, na którą Prowadzący będzie odpowiadał zbiorczo, a uczestnik usłyszy odpowiedź po włączeniu głośników.