December 07 2018

Dotyczy serwisu Funduszy Inwestycyjnych Zamkniętych

W związku trwającym procesem przenoszenia zarządzania funduszy Altus TFI do Rockbridge TFI, o czym komunikowaliśmy zarówno w sekcji Raportów bieżących, jak i poprzez serwis dedykowany dla Funduszy Inwestycyjnych Zamkniętych w dziale „Komunikaty” (w strefie wymagającej zalogowania) zmianie ulega sposób logowania się, jak i uzyskiwania informacji o produktach Altus TFI, których zarządzanie zostało już przeniesione do Rockbridge TFI. Wykorzystując dokładnie te same dane do logowania, którymi posługiwali się Państwo na stronie www.altustfi.pl, po przejęciu zarządzania dla danego funduszu inwestycyjnego zamkniętego powinni się Państwo logować na stronie www.rockbridge.pl. Dotychczas posługiwali się Państwo trzema parametrami, tj. login, hasło i nr PESEL. Przy nowym logowaniu na stronie www.rockbridge.pl posługiwać się Państwo będą jedynie loginem i hasłem (tymi, którymi posługiwali się Państwo dotychczas, nr PESEL nie będzie wymagany). W sytuacji gdy Klient posiadał przykładowo dwa produkty FIZ, z których jeden został już przeniesiony, a drugi jeszcze nie, będzie tymczasowo (do czasu przeniesienia) widoczny w obu systemach, tj. FIZ, który został już przeniesiony na stronie www.rockbridge.pl, zaś ten, który jeszcze nie - na stronie www.altustfi.pl. Ponadto przypominamy, że jeśli uczestnik Funduszu Altus TFI, nie posiada hasła, prosimy o kontakt z infolinią tel. 22 320 47 18, gdzie bezpłatnie dane do logowania zostaną wysłane adres korespondencyjny Klienta. W przypadku funduszy zarządzanych przez Rockbridge TFI reset hasła odbywa się poprzez stronę internetową https://rockbridge.pl.

 

Dla ułatwienia załączamy poniżej zbiorczo harmonogramy z procesu, gdzie będą Państwo mogli sprawdzić datę przeniesienia konkretnego FIZ (w załączeniu).